Antaa kilometrien puhua puolestaan!

työmatkapyöräily-1024x449### Hyviä syitä pyöräilyyn
Miksi osallistuminen on niin tärkeää, StaffPoint Oy:n henkilöstöpäällikkö Sanna Koskinen? ”Haluamme tarjota kisalla leikkimielisen kilpailun, haasteen saada kuntoa ja hyvinvointia työmatkapyöräilystä” kertoo Sanna ja jatkaa kilometrikisan olevan myös hauska yhteinen projekti, jossa pienetkin kilometrimäärät kasvattavat kokonaispottia. Yhteisöllisyyttä kisaan lisää myös se, että StaffPointin koko henkilökunta; niin toimihenkilöt kuin vuokratyöntekijätkin voivat osallistua kisaan yhdessä.
Sanna Koskinen tsemppaa myös niitä, joille työmatkapyöräily ei sovi esimerkiksi liian pitkän työmatkan vuoksi. Kilometrikisaan voi näet osallistua myös vapaa-ajan pyöräilyillä.

Kisassa on jaossa pieniä palkintoja ja paljon tsemppiä.

Ympäristövastuullisuus

Liikkumisen tuoman hyödyn lisäksi Kilometrikisa sopii hyvin StaffPointin ympäristövastuullisuusohjelmaan, GreenStaffiin, sillä pyöräillyt kilometrit vähentävät autoilua. 2016 kisassa ajoimme yli 13 000 kilometriä, mikä olisi (8l/100km kuluttavan autolla) 10,4 tuhatta litraa bensaa. 2015 pyöräkilometrejä kertyi 15 800 (mikä säästi laskennallisesti 12,6 tuhatta litraa polttoainetta). Kahden viimeisimmän vuoden aikana olemme vähentäneet lisäksi yhteensä 5124 kiloa hiilidioksidipäästöjä!

Kaikki mukaan!
Ajatelkaapa, jos jokainen työntekijämme pyöräilisi vaikka vain kerrankin kisan aikana 3 km suuntaansa olevan työmatkan! 11 000 työntekijän 6 km tarkoittaisi 66 000 kilometriä. Haastammekin Sinut – toimistossa, koulutuksessa tai asiakasyrityksessämme työskentelevä – StaffPoint-konsernin työntekijä osallistumaan tänä vuonna kanssamme kilometrikisaan! Lue osallistumisohje tästä.

Kypärä päähän ja menoksi!

(linkki puuttuu)